Tuesday, May 20, 2008

Knowledge Untuk Semua...

Janganlah pemuda2 kita jadi lebih teruk dari binatang ternak..
Nabi Muhammad SAW Bersabda yang bermaksud;

“Kamu semua harus hidup dalam jamaah,sesungguhnya rahmat Allah bersama jamaah,siapa yang hidup menyendiri,maka akan berseorangan dalam neraka”

Ulama’ mentafsirkan perkataan jamaah di sini ialah jamaah yang bernaung dibawah lembayung ISLAM dan sudah tentu ia mengamalkan dasar Islam iaitu al-Quran dan As-Sunnah.

Sejak akhir-akhir ini,pelbagai kebejatan social telah menyerang muda-mudi di negara kita.Pelbagai anasir luar telah menyerang umat Islam dan setelah kajian di buat ia adalah propaganda dan rancangan jahat YAHUDI.Benarlah firman Allah yang bermaksud :

“Tidak redha akan Yahudi sehingga kamu mengikut jalan mereka”

Antara rancangan jahat Yahudi ialah mewujudkan beberapa kumpulan yang akan membuatkan para remaja Islam akan mengikut trend yang mereka ciptakan .SKIN HEAD!!! Satu nama yang sudah berjaya menceroboh stand tauhid para remaja Islam pada hari ini.Mereka mula menyebarkan Knowledge2 yang TIDAK BERGUNA kepada remaja Islam. Remaja bodoh ini pula mula terpedaya dan mengikut. Malangnya pada hari ini, remaja yang belajar di sek agama turut terikut budaya laknat ini.Bolehlah kita bayangkan berapa kali mereka lebih Bxxxx!!!drpd yang tak blajar d sek agama.Mereka ini sebenarnya buta.Langsung tak tau bhw yg menubuhkan SKINHEAD TAK BERGUNA adalah orang yahudi.Yang dok ikut ni rasanya tak tau langsung pasai peristiwa Perlarian Shabra Shatila di mana org yg menubuhkan benda laknat ni bersama orang yahudi lain telah menyembelih orang Islam Palestin,perempuan dan bayi2 mereka.Langsung tak guna, sokong benda yg HARAM.
Bila Tanya,kita cerita, habaq,macam2 alasan dok bagi,ada antara pengikut haram ni tau pasai ni tapi saja buat-buat tak tau dan kata bukan2, antaranya:

· Skin Head tak dak pengasas! Di reka oleh media gelap =Bodoh sungguh manusia yang kata macam tu, kereta pun ada kerana ada pencipta,Allah yang bagi Ilham.Takkan Skin Jadah tu tak da pencipta….Tak pikiaq langsung org macam ni.

· Kami skin, skin juga ,time solat kami solat = yang ni lagi satu bangang,kita kalau sembelih BABI baca bismillah,mengadap Qiblat,ikut syarat,potong urat maraih sekalipun, yang haram,Haram juga.

· Nak bebas,tak mau kongkong = Tak tau nak kata apa lagi…masuk agama lain senang…takyah ada batas-batas yg perlu dipatuhi…

Masuk Skin ni habih duit,pahala tak dapat, dosa ceghambah. Nak dressing saja habih duit dah, kasut lagi, baju, pas tu aksesori ntah pa ntah pulak.Beli pakai duit sapa, duit MAK PAK dia juga.Duit sendiri…,ada..,bukan tak dak, tapi dosa juga sebab sumbat duit dia kat benda Haram ni.Lpas tu ada SKIN GIRL pula.Depa dua branak ni dok amal sex bebas.Bila Tanya ..kata dak…kawan saja..Ishhh kalau dah duk skali tu kalau tak pegang tu saja la…Kalau tak buat kira SKIn yang beriman la ..Kita panggil dia Syeikh Skin.Cantik…

Dah la tu, baliklah ke agama Allah. Apa yang hampa dok buat boleh jejaskan aqidah hampa.Mana ada Skin head umuq sampai 50,60.Cuba bayangkan, tua-tua, pakai kasut but skin head lagi.

Ingat la,umuq kita,segala apa yang ada kat kita ni merupakan pinjaman dari Allah,Dia boleh ambil pada bila-bila masa.Penulis rasa tak perlu nak minta maaf krn kat apa yang ditype ni betul.

DENGAN LAFAZ ALLAH HU AKHBAR!!!
KITA LANCARKAN JIHAD HABIS2an KEPADA PUAK MAZMUMAH.

#Risalah ni tak dak hakcipta!!1Kalau sayang Islam sebarkan dalam usrah,kat kawan2 dan puak2 tu.”

Diterbitkan oleh….. Insan yang cintakan ISLAM.

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Bersama sahabat aku, Sobri (UM) di Taman Rekreasi Tengku Anis, Pengkalan Chepa Kelantan pada Jun 2007. Masa sama2 bermusafir ziarah kelantan. Mcm Tabligh kami masa tu, main redah ja Pengakalan Chepa, Pasir Mas dan juga Kota Bharu..

- Masa duk studi IBADAH ni.. Tengok folder2 bahan tarbiah aku. Dan jumpa bahan yang aku kumpul dan tulis dari Maahad dulu(2002 pernah karya ku masuk ILHAM-majalah MAahad)

- Fuh.. Kasaq juga bahasa aku. Ni lah artikel aku masa sekolah dulu yang ditampal di papan2 utama sekolah (Maahad Mahmud) bilamana sekolah kena serang dengan budaya skin.. Budak Form 3 ramai yang ikut. Tak tau macam mana nak kawal. Jadi aku taip artikel ni.

- Seingat aku, dengan bantuan pengawas form 3, aku timbalan ketua pengawas masa tu, kumpul dalam 7 org budak skin dan aku buat usrah untuk depa tiap2 hari Khamis lepas sekolah. Aku pun tak pasti berjaya ataupun tidak. Namun itulah usaha yang aku mampu.Terima KAsih juga Sobri (Ketua Pengawas) yang banyak membantu.

- Ketika tingkatan 6 aku duk rumah sewa. Dekat dengan rumah sewa ada pula rumah sewa MR Lons kat Taman Purnama. Budak2 dia hempeh juga. Jadi aku guna kuasa aku masa tu, wajibkan depa usrah dengan aku di rumah sewa aku tiap2 selasa malam. Namun lepas tu aku dapat tawaran Maktab. Jd tertinggal juga budak2 tu. Tapi ok la juga. Ada yang aku jumpa la dah berjaya blajaq di UiTM Sarawak. Harap2 berubah. Mungkin satu masa aku akan tulis pasai Skin Head ni..

- Ada beberapa sahabat yang minta tuliskan sesuatu. InsyaAllah. Ada masa lpas exam akan ditulis. Jika tak kalut dengan perkara lain

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin