Saturday, July 4, 2009

Sekadar Yang Mampu

Assalamualaikum wtb Salam Perjuangan..

Sukar untuk saya ungkapkan, tapi demi kebelangsungan dakwah serta gerak kerjanya, saya memohon kepada rakan-rakan para pembaca yang sudi untuk membantu saya. Antara keperluan utama gerak kerja saya di sini ialah:-

- LCD (yang di gunakan selama ini milik individu tertentu mahupun sekolah berdasarkan program)
- Peralatan LDK
- Kos pengangkutan (kereta sewa, tiket penerbangan dll)

Aktiviti ke kampung-kampung dan juga masjid surau akan lebih berkesan dengan penggunaan LCD dan di gabungkan dengan kuliah tradisional. LCD tersebut juga akan digunakan untuk program-program kesedaran remaja di sekolah-sekolah ataupun di mana jua anjuran swasta. Program yang di sertai saya dan rakan-rakan bukanlah program yang membabitkan perniagaan dan keuntungan. Segalanya adalah percuma, sumbangan ikhlas pihak yang menjemput akan digunakan semula untuk menampung kos pada program yang akan datang.

Sumbangan bolehlah di salurkan di :
BANK ISLAM MALAYSIA BERHAD CAWANGAN KOTA SAMARAHAN
11-040-02-019634-6
MOHD NAZMI BIN ABDUL GHANI

Sebarang pertanyaan,
Email :- ustaznazmi(at)yahoo(dot)com
---------------------
:: Dakwah Itu Perlu Hikmah ::
Mohd Nazmi Bin Abdul Ghani
Markaz Tarbiah Haraki 4 Julai 2009

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin