Wednesday, April 30, 2008

Temenggung Jugah ke Final

Engker di belakang tu dah siap sedia...
Suasana Hari sukan

Assalamualaikum.....
Dalam kami dok kalut nak exam ni sempat lagi buat hari sukan, aku team Temenggung Jugah..Tak dak acara yang aku masuk sbb skang sibuk dok buat kelas ganti,, Jadi cuma join tarik tali ja..Mcm Nasib baik, geng2 aku ni bnyak badang2, jadi kami masuk final jumaat ni.. Jumpa di final jumaat nanti..
Kepada team2 aku, sempena hari pekerja esok, kita betapa la baik2 permantapkan strategi kita, buat team perahu maahad, aku pinjam yeel hampa bagi jadi yeel rumah sukan aku.
oliyo !!!.......Oh!
oliyoliyo!!!.... Oh! Oh!
Kesimpulannya, rajin2 lah bersukan....bagi badan ni tuff dan turun sket..minda cergas dan dapat simpan senjata untuk exam nanti..
OK..ADios!!!!


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin