Sunday, April 13, 2008

Salam Taaruf


Assalamualaikum wtb
Blog ini di bina pada dasarnya hanya suka-suka…namun setelah diteliti, aku sedari satu benda, aku ni mampu menulis rupanya, walaupun mungkin bukan penulis yang prolific seperti Faisal Tehrani, mohd sayuti Omar, Ustaz Ridhuan Mohd Nor, Fatimah Syarha Mohd Nordin mahupun Abu Hassan Morad (aku minat buku serta hasil tulisan mereka). Aku yakin bahawa penulisan merupakan satu medium yang sesuai untuk berdakwah.
Antara perkara yang aku nak muatkan dalam blog ini ialah pengalaman aku hidup, gerak kerja yang aku jalankan serta tulisan-tulisan santai yang berkaitan dengan isu semasa mahupun tarbiah. Biarlah post yang mula ni aku (rasanya nak guna ‘saya’ tapi mcm mesra aku sebab monolog sendiri) nak taaruf dulu…

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin