Wednesday, April 23, 2008

Santai.. Jom Tukaq Gigi..

Nam he masterji..I'm a good dentist... Inilah doktor pakar di india.. sedia menukar gigi anda dengan fesyen terkini lagi berkualiti dengan harga yang murah....calo2...

U punya gigi kena tukaq ni..apa paten mau??

Harga boleh runding, kalu nak gigi fasha sanda mahai sket la.. saya ada juga simpan gigi beckham, zidane, evra...ferguson pun ada..tapi yang paling laku la adalah gigi firaun la..top sell...itulah kata masterji..


U nak gigi firaun?? I kena modifited dulu..almaklumlah..gigi U XL..dia punya XXXL...org zaman Nabi Musa..besaq2..


Ok..dah mantap dah..



Buka mulut..Cit ..Poorrah..! Dey Thamby...macam mulut rimau..



Tengok di cermin...wah..aku dah jadi firaun..

jap...nak bagi balance sket...
Assalamualaikum...
Saja ja ni...nak kongsi bahan...release sket..minggu menghantaq asinggment dan juga ganti kuliah serta habiskan muqarra memang amat meletihkan... ingat nak juga post something...tapi biar dulu la...tak lari gunung di kejar...
Ada juga sahabat2 yang minta aku postkan isi2 kuliah dan ceramah yang smpat aku hadir.Hmmm..cakap di mulut senang.Nak terjemah dalam penulisan ilmiah ni susah sket. Namun aku akan cuba. Sama2lah kita doakan kejayaan kita dalam exam yang bakal mendatang ni. Bagi berjaya dan jangan lupa keberkatan ilmu tu penting!
"SEMBAHYANGLAH ANDA DI BELAKANG IMAM SEBELUM ANDA DISEMBAHYANGKAN DIHADAPAN IMAM"

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin