Tuesday, October 14, 2008

Makluman : Berpisah seketika

Assalamulaikum wtb Salam Perjuangan

Saya mengambil peluang ringkas ini untuk memperkatakan beberapa perkara sebagai makluman kepada pengunjung blog “Dakwah Itu Perlu Hikmah” ini. Pertama sekali, terima kasih atas sokongan sahabat-sahabat yang sentiasa hadir, menatap dan membaca blog saya walaupun kekerapan update dah semakin terbatas. Blog saya ini tidak lebih di dalamnya perihal peribadi saya dan juga ulasan saya sendiri terhadap beberapa isu pada kacamata sendiri.

Kedua, kepada sahabat-sahabat yang ingin memberi komen pada sesuatu artikel, klik lah “comments” di penghujung setiap artikel saya. Dan tinggalkanlah komen anda di situ. Pada saya ini adalah langkah yang terbaik daripada anda meninggalkan komen di shoutbox saya kerana komen yang baru akan menolak komen yang lama ke bawah dan begitu jugalah seterusnya dan akhirnya komen anda akan hilang begitu saja ja..Komen anda akan kekal bersama artikel saya dan kita boleh berbincang di situ…

Ketiga, Bitaufiq Wan Najah pada adindaKu Azimah Abdul Ghani yang menduduki peperiksaan PMR. Moga berjaya dengan jayanya dan mampu menjadi Insan yang cemerlang di dunia dan juga akhirat. Insya Allah.

Yang akhirnya, bermula esok blog ini akan berehat buat seketika. Saya akan berada di PULAKO IPR, Bintangor dari esok 15 Okt hinggalah 18 Oktober. Kemudian pulang semula ke IPTAR. Dan pada 20 Oktober hingga 23 Oktober saya akan berada di IPTAA, Kuala Lipis, Pahang. Doakanlah perjalanan saya selamat pergi dan selamat kembali. Moga kita berjumpa lagi. Jika punya batasan waktu yang mencukupi, saya kira, update pada blog ini akan berlaku. Jika tidak, mungkin selepas 23 Oktober kita akan berjumpa lagi. Salam Jihad.. Salam Perjuangan.

:: Dakwah Itu Perlu Hikmah ::
Mohd Nazmi Bin Abdul Ghani
Markaz Tarbiah Haraki 14 Oktober 2008

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin