Sunday, June 22, 2008

Blog ana akan berehat...

Assalamualaikum wtb Salam Perjuangan ....
Alhamdulillah..Kedah menang juga menewaskan Selangor.. Namun saya tidak mempunyai kesempatan untuk berbual panjang mengenainya...
Buat sahabat2 yang mengikuti perkembangan blog saya, terima kasih, blog ini akan berehat selama seminggu mulai esok (22 Jun) hinggalah Sabtu (28 Jun) Minggu depan..
Atas tugasan rasmi dan amanah yang diberikan.. Saya akan bertolak ke Seremban jam 8.20 pagi esok dengan menggunakan penerbangan MAS ke KLIA dari Kuching.. Di sana, kebanyakkan aktiviti saya berkisar di Ulu Bendul, mungkin ke Kuala Pilah, Bangi, IP Teknik dan IP Khas. Doakan perjalanan saya selamat pergi dan balik agar sama2 dapat berblog dan meneruskan perjuangan di sini semula.. Lagipun banyak pula tugas Pusat Pengajian Islam yang belum saya laksanakan sem ni.. terasa rindu pula.. Moga Rindu pada perjuangan ini akan berbayar Insya Allah...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin