Saturday, May 9, 2009

Diari 2009 : Perjalanan



Assalamualaikum wtb salam perjuangan..

Ternyata keterbatasan waktu yang ada membuatkan saya semakin jarang mencoret sesuatu. Hari ini hari yang cukup sibuk. Bermula dengan perbincangan dan pemerkasaan modul KEM RESMI (Kem Remaja Sayang Diri) dengan sebuah NGO Islam.. Program yang turut melibatkan JAKIM dan juga Yayasan Amal. Moga-moga program yang dirancang akan berjaya. Bila pulang terus hadir ke Majlis Doa Selamat di rumah Mertua En Halik (Pensyarah Jabatan Pengajian Melayu). Isterinya sakit. Moga Allag sembuhkan.

Sekarang ni nak kemas baju dan keperluan. Insya Allah esok akan berangkat ke Miri, Sarawak bermula 10-12 Mei 2009 untuk Kursus Jawatankuasa Perwakilan Pelajar (JPP) Zon Sarawak. Bila pulang terus nak standby dengan exam.. Tangan memang ditadah. Moga Allah permudahkan.

Maaf juga pada yang menghubungi saya, bulan 5 ini memang dibekukan semua program yang melibatkan saya kecuali program yang dah dirancang awal. Fatrah Imtihan.

Mengambil peluang ini juga untuk mengucapkan SELAMAT HARI IBU buat bonda tercinta.. Chek sayang mak.. Moga Allah juga mempermudahkan perjalanan yang pada saya terpanjang dan mencabar dalam hidup saya yang jika berpeluang akan di lalui pada tahun ini. Moga akan ada turning point yang bermanfaat pada diri. Ya Allah hamba Mu hanya berserah.

:: Dakwah Itu Perlu Hikmah ::
Mohd Nazmi Bin Abdul Ghani
Markaz Tarbiah Haraki 9 Mei 2009

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin