Wednesday, April 22, 2009

Sumber Ispirasi

Sebelum program..di bawa berjalan-jalan di bandaraya Miri..

Sumber Inspirasi

Letihnya...Setelah habis praktikum sebelah pagi..terus sahaja ambil flight terbang ke Miri pada sebelah petang..Menghadiri program yang tak kurang pentingnya..Berkali di tanya pada diri.. Apa hasil yang aku dapat..Persoalan itu di buang jauh2..aku di sini adalah Jundullah..Aku di sini untuk pendakwah..Lantas di buka File gambar Keluarga..di Tatap gambar sumber inspirasi.. Ayah dan mak.. Ayah dengan kerja dakwah bersama Jamaah..emak lebih pada kerja kebajikannya.. Mereka dah pencen.. Belum pernah diungkap letih..Paling tidak di hadapan aku sebagai anak..Kenapa aku harus letih sekarang..Ayuh..Bingkas bangun!!!
--------------------
:: Dakwah Itu Perlu Hikmah ::
Mohd Nazmi Bin Abdul Ghani
Markaz Tarbiah Haraki 22 April 2009

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin