Friday, February 6, 2009

Perjuangan Rakyat


Salam perjuangan,

Amat kurang artikel saya tentang politik.. Namun, golakkan diri ini tidak dapat di tahan lagi.. Sebagaimana saya beritahu dulu.. hak saya untuk menghormati sesiapa yang saya hormati.. Ir Nizar merupakan orang yang amat saya kagumi.. Tambahan lagi semangat banjar serta darah Perak yang mengalir dalam diri membuatkan saya mengutuk sepenuhnya apa yang berlaku di bumi Perak pada hari ini.

* Hormatilah keputusan rakyat.. Berikan hak semuala kepada rakyat..
*Gunakan kaedah sidang tergempar dun untuk bersuara.
* Hentikan kezaliman yang berlaku pada rakyat di masjid Ubudiyyah.. Polis.. kamu pelindung rakyat, bukan anjing kepada sesiapa.. Jangan sakiti rakyat yang membayar gaji buat kamu…
* Jika Islam kalah hari ini..bukan bermakna kita kalah.. Jika kamu nak pada kemenangan.. ambillah menang kami.. Yang kami para pejuang Islam inginkan ialah perjuangan pada KEBENARAN..
* Perkara ini baru tercatat dalam buku sejarah.. Tetapi yakinlah.. Ribuan anak muda ISLAM akan bangun menyatakan pendirian mereka…

- Saya selaku manusia yang bencikan KEZALIMAN, RASUAH serta MAKSIAT.. atas penuh kesedaran, bertanggungjawab terhadap artikel ini.

:: Dakwah Itu Perlu Hikmah ::
Mohd Nazmi Bin Abdul Ghani
Markaz Tarbiah Haraki 6 Julai 2008

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin