Saturday, October 17, 2009

Diari 2009 : Liqo' AidilFitri Maahadians

Seronok...Jumpa balik sahabat-sahabat lama.. Bersama dengan Syah.(UIAM).. Satu Rumah Sewa, sekali dalam Pengawas dan juga Badan Dakwah..Banyak kenangan dengan dia ni.. Can be a good leader in future..Mybe in bussines..
Teman makan semeja..dari kiri..Du(ATMA, lani dah jadi Leftenan Muda).. Ismail (UIAM) dan juga Dr. Zul (Medic, Univ. Tonto, Egypt)
Tambah mamat depan sorang lagi...Taufiq(UIAM) orang kuat koperasi di Maahad dulu..Awas..walaupun kelihatan lembut..namun inilah orangnya yang menggerakkan mahasiswa...
Bersama rakan yang dah jadi artis (UNIC) dan juga juara AQ 3, akhi Fakhrul(belajar di KUIN)..orang al-Quran ni.. Ada bincang juga..kalau ana jemput UNIC, kos jemputan dapat runding ka??? Fakrul jawab..Pasai nta yang jemput..no hal lah...
Bersama dua NAIM, dari kiri naim (Univ. al-Azhar) , kanan Naim (Darul Quran)..
----------------------
- Alhamdulillah..walaupun hujan, Reunion yang dirancang dapat berjalan dengan baik dan lancar.. GUMBIRAnya hati bertemu dengan semua rakan-rakan seperjuangan, hati ini bertambah bangga..Semuanya sudah menjadi "somebody" dan paling penting, tarbiah yang dapat di Maahad nggak di buang ke tepi...Kalau nak suruh berceramah..semua yang hadir bisa saja berpidato bak HAMKA mahupun Anwar Ibrahim.....Adios..Ilalliqo'.

2 comments:

hisyam_mujahid said...

aik. bila buat liqa aidilfitr? ana tak dapat berita pun. sedey...sedey...

Nazmie Samarahan said...

Depa buat hari raya ke tiga...ana pun tak pasti mcmana sistem penyebaran maklumannya..ingatkan semua org tahu...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin