Monday, December 15, 2008

Makluman : Jemputan Walimah

Sebagaimana mesej yang diberikan kepada saya sebentar tadi…
---------

“Salam, saya Mohd Nazimi Zaim Bin Ismail @ Pak Su , berbesar hati menjemput saudara-saudari ke Majlis Walimatul Urus saya pada hari ISNIN-26/01/2009 (Raya Cina Pertama) di no.31, Batu 3 ¼ , Belakang Masjid Telok Cengai, Jalan Kuala Kedah, Alor Setar , Kedah. Pada yang inginkan kad jemputan boleh mesejkan kepada saya(pak su), saya juga mewakilkan anda untuk sebarkan info ini sahabat2 kita yang lain. Terima Kasih”

----------
Nazimi Zaim @ Pak Su adalah senior saya di Maahad walaupun nama kami hampir sama (walimah ini bukan walimah saya ye). Ketika di Maahad merupakan Ketua Pengawas LPTT Maahad pada era kepimpinan tahun 2000. Meneruskan pengajiannya di Akademi Pengajian Islam, Universiti Malaya (APIUM). Sekarang merupakan pensyarah di Politeknik Kulim. Sentiasa menjadi rujukan saya, sobri dan sahabat2 lain ketika kami berada di Maahad dalam soal urus tadbir pengawas dan juga dakwah serta tarbiah.

:: Dakwah Itu Perlu Hikmah ::
Mohd Nazmi Bin Abdul Ghani
Teratak Bonda 15 Disember 2008

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin