Friday, June 10, 2011

Jun 2011 : Penuh dengan walimah....

Walimah antara abg Ahya' dan isterinya...Akhi Ahya merupakan senior saya di Maahad Mahmud dulu....Barakallah...
Akhi Zulkamal dan zaujahnya...Saya mula berkenalan dengan ahli sains ini takala sama-sama ditaklifkan sebagai Fasilitator Kem Bina Shaksiah pada tahun 2007 yang lalu...hampir 25 hari bersama cukup membuatkan saya kagum pada pria soleh ini...
Tahniah Kak Shu....Kak Shu ni merupakan rakan sekelas saya ketika sekolah rendah dulu dan FB menemukan kami semula....
Walimah Afik dan Kak Chik...Kedua-duanya teman ketika di IPTAR dulu..Moga menjadi pasangan pendidik yang bahagia..Insya Allah...
Tahniah buat akhi Hafizul..Mahasiswa UITM Arau ini saya mula berkenalannya ketika sama-sama menjadi fasilitator Kem Bina Shaksiah 2007 yang dulu...
Adli Azimi Abdul Rahman.... Rakan seperjuangan di Maahad Mahmud dulu.. Seorang abang yang lembut tutur katanya...bila bercakap pasti terpesona...
Tahniah buat Ustaz Muzani...Mula berkenalan juga ketika di Maahad Mahmud dulu...Suami isteri pasangan pendidik ini moga bahagia hendakNya...
Tahniah juga buat ustaz Fathullah..AJK Disiplin Kem Bina Shaksiah 2010 yang lalu...Moga dirahmati Allah keduanya..Insya Allah...
Ustaz Azamuddin dan isterinya....
Ustaz Hamdhan bin Abdul Ghani dan isterinya...Maaf la tak sempat hadir ya.. Barakallah buat keduanya...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin