Wednesday, December 2, 2009

Saya HARAMKAN...

(Yang ditembak ni semuanya ISLAM...Bayangkan jika yang mati ni Cina @ Hindu...Alamat hancurlah Malaysia..Polis bernasib baik orang melayu hatinya lembut)

Inilah salah satu punca saya mengHARAMkan tangan saya memangkah parti yang zalim... Nabi pun pernah pesan...Kita kena tolong orang yang zalim...Dengan cara yang macam mana?? Kita pegang tangan dia dari terus melakukan kezaliman... Ulama perjelaskan pegang tangan tu bermaksud kita tarik kuasa daripadanya..Hari ini kuasa didapati daripada PILIHANRAYA, caranya jangan undi yang zalim, mana2 saja parti yang zalim..jangan beri kuasa padanya.. Itulah caranya...

Encik Nazmi...U tak takut ka??? U kan orang kerajaan...apa saya nak takut..sapa jadi kerajaan dia harus jaga rakyatnya, jaga rakyat, satu benda lain, zalimi rakyat adalah benda lain..Saya dah pernah beritahu dulu, hari ini saya yakin, Rezeki saya (ini hak ALLAH, BN tak bleh bagi, PAS pun tak bleh) dalam bidang pendidikan, jika mereka nak buang, saya tak risau, itu bermakna Allah tukar pintu rezeki saya, walaupun mungkin makin sempit dan tak sama mcm gaji pegawai kerajaan, saya selalu ingatkan diri saya, sebutkan nama seorang NABI (selain Nabi Allah Sulaiman) yang hidupnya mewah dan langsung tidak di halang dalam dakwah...Kerajaan ZALIM yang menentang dakwah, semuanya akan tewas dan musnah, sejarah telah mencatatkan dan masa menentukan.. Manakala para pejuang sekalipun syahid dan tewas, nama mereka di catat dengan TINTA EMAS...

SAYA ANTI ISA.....AKTA HARAM...ZALIM PADA YANG MENYOKONG...
-------------------
:: Dakwah Itu Perlu Hikmah::
Mohd Nazmi Bin Abdul Ghani
Teratak Bonda 2 Disember 2009
Teluk Bagan

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin